Veelgestelde vragen
Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– iDEAL
– Achteraf betalen met Klarna Afterpay
– Overboeking
– MisterCash (Belgiรซ)
– SofortBanking (Duitsland)
– Paypal
Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vรณรณr 16:00 worden gedaan, worden binnen 48 uur verzonden. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
De verzendkosten binnen Nederland bedragen:
- โฌ 2,99 voor bestellingen die door de brievenbus passen (niet verzekerd)
- โฌ 4,99 voor grote pakketten onder de โฌ 50,- (verzekerd verzonden)
- Gratis voor bestellingen vanaf โฌ 50,- (verzekerd verzonden)
De verzendkosten binnen Europa bedragen:
- โฌ 7,99 voor pakketten onder de โฌ 50,- (verzekerd verzonden)
- Gratis voor bestellingen vanaf โฌ 50,- (verzekerd verzonden)
Levering verloopt via PostNL
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Om hygiรซnische redenen kunnen oorbellen niet retour gestuurd worden.
Voor artikelen uit de sale die retour gestuurd worden ontvangt u van ons een tegoedbon.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en โ indien redelijkerwijze mogelijk โ in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht moet je vooraf altijd contact met ons opnemen via retour@bohostijl.nl en ontvang je van ons instructies over het verwerken van de retourzending. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met bestellingen@bohostijl.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Contact
Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij ook dat je ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vragen hebben dan kun je ons bereiken via de volgende gegevens:
Bohostijl.nl onderdeel van Lamper Design
Tel: 0611851316
Mail: rianne@bohostijl.nl
De handelsnaam van ons bedrijf is: Lamper Design
Onze domeinnaam is https://bohostijl.nl
Ons vestigingsadres:
Distributieweg 13
2742 RBG Waddinxveen
KVK: 70843597
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor jij aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.